Baidu wie, Google nie

 

– Ja wiem. Che, che, che… – mówi ze złośliwym uśmieszkiem Zamorski Diabeł w cylindrze.

– Cha, cha, cha!  – odpowiada mu Tang Bohu, który wyrósł jak spod ziemi. –  Niekoniecznie wiesz.

– Wiem – upiera się posiadacz wielkiego cylindra. – Wiem.

– Ja wiem, ty nie wiesz. Wiem, że nie wiesz, że ja wiem, że ty nie wiesz.

– Wiem. Wiem.

– Hm. Ja wiem, że ty nie znasz mnie. Wiem, że ty mnie nie znasz. Cha, cha! Wiem, że nie wiesz.

– Wiem!

– Niekoniecznie. Wiem, że ty nie wiesz, że ja wiem. Nie wiesz, że ja wiem, że ty nie wiesz.

Tu Biały ostatecznie wymięka i pluje juchą.
A tłum się cieszy  i śpiewa.

„Baidu lepiej rozumie chiński!”

„Masz problem, to go wybajduj!”

Kurtyna.

 

2 thoughts on “Baidu wie, Google nie

Skomentuj

